Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2007 01:05 - За ГРИП-а, бабите и ... "социалните"
Автор: draconabg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1100 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ГРИП върлува уважаеми блогъри за поредна зима в наш"та мила страна. Ама като казвам върлува значи страшна работа е станала - обявяват се епидемии, доктори преглеждат безплатно и се затварят училища.  (За последното учениците чакат най много. Справка - сестра ми която е 11 клас всеки ден гледа оцъклено новините с очакване да обявят грипна ваканция и в София.) 

 И мен ме хвана признавам си. Кашлица, кихавица, нос, течащ като белокаменна чешма и болки в кръста... и обща отпадналост дето викат докторите. И по тоя повод се взимам аз у ръце и заминавам при личното GP, демек при личния лекар. 

8:15 сутринта. Доктора още го няма обаче пред кабинета четири баби плюс един дядо. "Кой е последен" питам плахо. "Вие" отвръща едната от бабичките. Смирено се опирам на едната колона и зачаквам.

8:45. Лекарят се появява, поздравява бабите
и дядото поименно и влиза в кабинета. Всички се струпват пред вратата в очакване да се отвори, щото тя(вратата) е с топка. Умно, преди беше с брава и всеки изпреварваше другия.
Следейки с интерес разговора между бабите разбирам, че те чакат за "социални", каквото и да значи това. Обаче това сестрите трябвало да го напишат. Доктора нямал пръст в тая работа. Чудесно мисля си аз и викам "Ама аз съм за преглед, ако може да вляза..." Четири злобни погледа се насочват към мен и аз без думи разбирам че няма да ме огрее скоро прегледа преди всички баби да са си получили "социалните".

9:15. Хората пред вратата вече са около 15 души. Един с час, друг повръщал през нощта, трети за лекарства само да му изпишат и си заминавал. При поредното отваряне на райската порта в кабинета нахълтват около 6 човека. Какво ще ги прави доктора ум не ми стига ама карай. Сядам кротко на съседните столчета и си чета вестник. 

10:15 След 2 часа активно чакане решавам че е дошъл и моят ред. Нареждам се и аз пред вратата, а останалите ме поглеждат учудено. "Вие не чакате ли за другия кабинет" пита леля на средна възраст. Обяснявам че просто съм поседнал на съседните столчета и чакам от 2 часа и тъй като съм дошъл доста преди нея някакси е редно да влизам вече. Да ама не. Не можело така виква лелята, тя си мислела че вече е нейн ред. За "социални" чакала. Изслушвам 5-минутна лекция за "Младите, старите, уважението, бързането..." Знаете за какво говоря.

10:30 Влизам в кабинета. След мен обаче влиза младеж който явно е познат на доктора и набързо решават проблема с наборната служба, болестите които ще му напишат само и само да не влиза в казармата, мамицата й.

След преглед на гърлото - "Червено!" и усилено дишане са ми изписани куп лекарства и доволен си тръгвам от кабинета на GP-то. 2 часа и 15 минути! И не разбрах за какво по дяволите са тия "социални". Някой ако ми обясни ще черпя. И последно - вие колко чакахте за преглед при личния си лекар?


Тагове:   грип,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. geg - Сещам се за една реклама...
20.01.2007 12:46
...в руски сайт за търсене на работа:
"Не Ви харесва шефа? Сменете го!"
Бързо и успешно оздравяване и от мен :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: draconabg
Категория: Новини
Прочетен: 19912
Постинги: 8
Коментари: 13
Гласове: 59
Архив